footballiash bian

footballiash bian

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 14982
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



سيدصالحي: انگيزه ام دو برابر هم شده است

 سید مهدی سیدصالحی، پیرامون خط خوردنش از لیست تیم ملی فوتبال اظهار داشت: نظر خاصی در این مورد ندارم، من و سایر بازیکنان سپاهان تلاش خود را خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی بدرخشیم تا نظر کادر فنی تیم ملی را برای دوره‌های بعدی جلب کنیم و امیدوارم دوباره بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم و به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: به هر حال هر سرمربی نظری دارد و این موضوع نیز نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال بوده است و برای ما نظر او قابل احترام است و من از این موضوع ناراحت نیستم.
وی با بیان اینکه سابقه حضور در تیم ملی را در زمان سرمربیگری دایی دارد خاطر نشان کرد: دلیلی ندارد روحیه من کم بشود و تازه انگیزه من دو برابر شده است تا در مسابقات آسیایی بدرخشم و بتوانیم آغازی خوب در این مسابقات داشته باشیم.

سیدصالحی که سابقه آقای گلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارد پیرامون این مسابقات تصریح کرد: بازی‌های آسیایی با بازی‌های لیگ فرق دارد زیرا بازی بین المللی است و سپاهان به عنوان یک تیم از ایران در آن شرکت می‌کند، بازی اول ما که با تیم النصر امارات است خیلی مهم است و امیدوارم با پیروزی برابر این تیم که یکی از تیم‌های خوب امارات است بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: shahab تاريخ: جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که ازین وبلاگ خوشتون بیاد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to khoshjele.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com